Dagen startede ud i lidt gråvejr men slutte i sol og næsten ingen vind.
Spillerne blev orienteret om dagens turnering og de forholdsregler der skulle overholdes for at vi alle kom sikkert
rundt når banen skulle spilles lidt på kryds og tværs alle blev sendt ud til gunstart kl. 9:00 og efter knap 3½ time var alle tilbage i klubhuset hvor der ventede Gullasch og kartoffelmos til de sultne maver.
Efter endt spisning blev der delt præmier ud til de dygtige spillere og nærmest flaget på 2 huller, derudover havde sponsor også sørget for 4 klappepræmier som der blev trukket lod om.
Vinderne blev Marianne Poulsen hos damerne og Mads Berg og Flemming Thorslund i henholdsvis herrernes A og B række.
En stor tak skal lyde til Torben fra MR Team og Intersport for de flotte præmier.
Traditionen tro blev dagen afsluttet med 3 hurraer og suset over Kirsbærholmen.