Hej alle

Trivsels- og Begynderudvalget byder ind med en Casual Friday Cup turnering d. 31/5-2019 , som er åben for alle klubmedlemmer der har lyst til at deltage.

Der vil være løbende start fra kl 16.00.

Vi holder det simpelt, så det forventes at man bytter scorekort i bolden, er markør for hinanden, tæller sammen, og underskriver 🙂

skal du alligevel ud og spise hvorfor så ikke tage chancen for at spille med nogle man måske ikke har haft muligheden for at spille med før.

Her første gang turneringen bliver afholdt lægger vi ud med en 9-hullers turnering. Skulle der være ønsker om en 18-hullers, vil en sådanne blive lavet på næste trivselsdag også.

Casual Friday Cup er en hyggelig 9-hullers stableford turnering, som lægger op til After Golf i Albatros.

En god måde at få startet weekenden med et slaw golf, og chancen for at møde nye mennesker.

Der er valgfri tee dvs. du vælger selv om det er 41,46,49 eller 53 du spiller fra. Du sørger selv for at have et udskrevet score kort fra den tee du ønsker at spille på dagen.

Din makør og dig tæller points sammen og det underskrevne scorekort tages med ind i albatros og afleveres i en kasse ved baren.

Vi holder det lavpraktisk og hvis vinderen(e) er gået inden de sidste er kommet ind, får denne besked på mail om hvor præmien kan hentes.

Prisen kr. 130,- dækker over turnering incl. præmier, fredagsbuffet med en mellem øl/vand. Tilmelding on-line på Golfbox. Betaling på dagen i Albatros.

På vegne af Begynder og trivselsudvalget

/Mads Berg