Golf er mange ting. Jagten på den ultimative runde/slag/chip/put, naturoplevelsen, tøjet….skoene, udstyret osv.

Men det der holder en fast i denne sport, det som kan få os til at gå gennem slud,sne, hagl, eller bare et mindre skybrud, det er  det sociale.

Muligheden for at møde mennesker forskellige steder på deres vej.

Få en historie fra en verden fjern fra ens egen, og tilføre en fra ens egen den anden vej, samtidig med at man deler en oplevelse uden afbrydelser, andre end dem der er faste indslag på en sådan tur. Det være sig botaniske afstikkere, sandslotte, træfældning eller hvad nu der diskes op med på dagen 🙂

Casual Friday Cup er tiltænkt som en hyggelig og uforpligtende lille turnering over 9 huller, der binder golfere sammen på tværs af udvalg/klubber i klubben og “klub løse”.

Vi afholdte den første d. 31/5, invitation slået op, pitchet forskellige steder og 16 tog chancen.

Godt vejr, mad i albatros, en god blanding af golfere var en god start, men med god plads til at vokse.

Hold øje med næste casual friday cup i slut august 🙂

Vinderne fra dagen var :

A-Rækken